miercuri, 2 decembrie 2015

FOTOGRAFII DIN MUNTII BAIULUI,DE LA DRAGOS,EXCURSIA DIN 29 NOIEMBRIE 2015










Duminica,29 noiembrie 2015,am facut o excursie in Muntii Baiului,urcand pe munte din Posada,pe drumul Florei,nu pe Valea Florei.Am atins abia varful Razoare,aproximativ 1522 metri si ne-am retras pe Valea Mierlelor,in directia sud-est,spre satul Tesila,Valea Doftanei.Am mers cam vreo 15 km,desi ,dupa parerea mea,au fost mai multi,dar ce mai conteaza.Ceea ce mai conteaza este buna dispozitie din excursie,si cu cine mergi.Un traseu nou pentru mine a fost acea Vale a Mierlelor,un forestier plin de mister,in care se fac ceva defrisari,dar mai pe sest,nu ca in alte locuri.Aici am vazut si un observator de urs."Forestierii"ne-au spus ca pe valea asta ar fi un urs agresiv.Hai s-o lamurim si p-asta:ataca doar ursoaica cu pui,daca dai nas in nas cu ea,si ursul care e ranit sau bolnav.Ursii de obicei simt turistii.Stati fara grija,ca daca noi spnem ca nu i-am vazut,reciproca nu cred ca-i valabila.Drum bun si carari cu zapada!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu