duminică, 6 noiembrie 2011

PLANTARI DE STEJAR LA DRAGANESTI -VLASCA,JUDETUL TELEORMAN

Sambata,5 noiembrie 2011,am fost la plantari de stejar in judetul Teleorman,localitatea Draganesti-Vlasca.
Teleorman inseamna "padure nebuna",cu sensul de padure imensa ,care a facut parte din Codrii Vlasiei,si in care te puteai pierde odinoara datorita suprafetei foarte mari.
La actiune am participat alaturi de colegii mei de la "Viitor Plus"dar s-au alaturat si corporatistii de la Computaris si Metro Bucuresi.Au venit de-asemenea,oameni din Iasi si Constanta,drept pentru care nu ramane decat sa le spun felicitari.
La astfel de actiuni,iti faci prieteni,fie ca sunt de munte fie ca pur si simplu ai schimbi o vorba.
Au venit o suta de oameni si am plantat 700 de stejari.Buna dispozitie si vremea buna ne-au facut sa fim eficienti.Shefa -suprema,Theodora,a spus ca ne-am incadrat bine cu cei 700.
Eu am fost lider de echipa,conducand,culmea ,iarasi un grup din Constanta,ca si data trecuta,de la adunarea gunoaielor,din Maneciu.
Pe la pranz am servit o masa foarte gustoasa,facuta la cazanul unui restaurant din Draganesti -Vlasca.Aceste plaiuri sunt pline de mister inca ,si padurile la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu