duminică, 20 mai 2012

REZERVATIA FANTANELE-CALUGARENI,GIURGIU,20 MAI 2012













































































































Rezervatia Fantanele de la Calugareni,judetul Giurgiu,este una din cele 10 rezervatii naturale ale Parcului Natural Comana.

Astazi,20 mai 2012,am fost acolo impreuna cu mai vechiul meu prieten Radu dar si coleg,la "ViitorPlus".Uitati si Dvs.cata indolenta e in mintea taranilor de la Calugareni;nu,nu am nimic rau cu nimeni,insa padurea este un bun comun,al tuturor romanilor,asta in cazul in care nu e de stat.Dar PNC e un bun comun.Astazi era o zi pregatitoare pentru alegerile locale si iesisera foarte multi cu masini,steaguri etc.Ne priveau cu o superioritate si bascalie si dincolo de toate aceste insusiri umane zaceau maldarele de gunoaie.In fond,ce va fi schimbat si dupa aceste alegeri?Nimic,doar oameni si cam atat.Constiinta civica lipseste cu desavarsire.La inceput,nu am dorit sa fac poze cu gunoaie,nu-mi place sa am poze cu gunoaie,dar Radu mi-a spus:"pune-le,trebuie sa existe un inceput,trebuie sa stie lumea".Evident ca daca le spui acestor tarani ca nu e bine ca arunca,vor spune ca nu exista o groapa de gunoi,si ,normal,pentru ei,sa le arunce in PNC,respectiv Rezervatia Fantanele.

Ce gasim in aceasta rezervatie?

Gasim ruscus aculeatus,adica ghimpele,stanjenei,ghiocei salbatici dar si multe alte plante pe care nu le cunosc decat daca merg cu cartea lui Bojor la mine.

Padurea aceasta este ca o jungla.S-au format diverse balti pe care exista nuferi.

Am vazut foarte multe vizuini de vulpi.

Unele poteci,in padure ,urca si coboara,de parca ai fi la munte.Oamenii astia de la Calugareni chiar nu realizeaza ca au un capital natural valoros iar ei arunca peturi si fac focul.

Va recomand aceasta padure plina de surprize.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu