vineri, 13 martie 2015

PREZENTAREA EXPEDITIEI NANGA PARBAT,LA CASA SCHILLER,12 MARTIE 2015

Joi,12 martie 2015 a avut loc ,la Casa de Cultura "Friedrich Schiller",o alta prezentare a EXPEDITIEI NANGA PARBAT 2013.
Gazda prezentarii,maestrul de ceremonii,a fost nimeni altul decat Mihai Cernat,care aduna de vreo 4 ani incoace,crema turismului si alpinismului din tara noastra.Bravo lui,felicitari!
Mai vazusem prezentarea aceasta,pe data de 9 sau 12 decembrie 2013,dupa cate imi aduc aminte,la Amfiteatrul Ludovic Mrazek,de la Universitatea Bucuresti.Atunci venise foarte multa lume,dar este firesc pentru ca una este o Aula si alta,o incapere dintr-o casa de cultura.Oricum,aici,la Schiller,a fost full,toate locurile ocupate.
Pot sa spun despre alpinistii care au prezentat,Teofil Vlad si Marius Gane,ca fac parte dintr-o generatie care tace si face,in acest domeniu,nu se lauda,sunt modesti,vorbesc cu subiect si predicat si cu dictie,rar,asa,ca sa-i inteleaga tot boborul.Stiu ca Teo s-ar supara pe mine daca as spune ca generatiile foarte tinere de alpinisti sunt foarte infatuate.Un singur exemplu am sa dau:am trimis o singura data un comentariu de felicitari la o domnisoara care este foarte tare in alpinism,la momentul actual,dar nu mi-a raspuns,dand dovada de multa ingamfare.De atunci,nu i-am mai trimis nici un comentariu.Oricum,a raspunde cuiva,fie pe blog,fie pe email,tine de uzantele bunei cresteri.Noi,cei ce practicam sportul asta,inteleg ca suntem mai superiori fata de oamenii care se uita la Antene,insa dovedim superioritate daca suntem diplomati si educati,nu oameni din topor.
Messner spunea candva ca el e cunoscut si pentru alte lucruri,nu neaparat pentru alpinism(desi e hilar,pentru ca atunci cand zici Messner,zici optmiari)si  el a vrut de fapt sa spuna ca important e sa fi om,apoi alpinist.
Din fericire ,echipa constituita din Teofil Vlad,Marius Gane,Zsolt Torok,Aurel Salasan si Bruno Adamcek,e o echipa de oameni ai muntelui,dedicati deopotriva muntelui ,dar si familiei.Slava Domnului,pe ei familia i-a inteles,pe mine nu,cu sportul asta,asa incat acum suport consecintele unei singuratati.
Depinde si cu cine te bagi ,in viata...
Nu-mi ramane decat sa-i mai felicit inca o data,in scris,desi am facut-o personal,si la Schiller.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu