luni, 19 septembrie 2016

LACUL CATALUI , JUDETUL CALARASI, 18 SEPTEMBRIE 2016

Motto:

" Caut persoanele care sa ma iubeasca , nu in ciuda defectelor si vulnerabilitatilor mele, ci datorita lor.
Caut prietenii care imi sunt alaturi si inoata impreuna cu mine spre Adancimi".


Lacul Catalui se afla in judetul Calarasi ,intre rezervatia Magura Zboiu la vest si satul Cascioarele, la est.
Este al doilea lac,ca si suprafata ,din sudul Romaniei.
Populatia satului Cascioarele se descurca foarte greu,la limita subzistentei.
Am intrat intr-o casa de tarani,care ne-au primit foarte bine,in Cascioarele.Povestindu-ne cum se descurca,mai era putin si plangeam.Am cumparat vin de la ei,oua,ardei iute iar eu i-am intrebat daca nucii de pe deal sunt ai cuiva.Ei ne-au spus ca nu sunt ai nimanui,dar ...ne-au oferit un sac de nuci.Viata adevarata si reala este aici,nu in alta parte.
                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu