duminică, 23 octombrie 2016

MAGURA ZBOIU, 22 OCTOMBRIE 2016, PARCUL NATURAL COMANA

Sambata,22 octombrie 2016, am strabatut din nou Magura Zboiu, una din cele 10 rezervatii ale Parcului Natural Comana.
Este rezervatia situata la extremitatea estica, sud-estica, a Parcului.Se afla relativ departe de marea padure, la aproximativ 16 km.Cursele locale sunt doar pana la Hotarele sau Isvoarele si ca sa ajungi la salba celor 12 lacuri ti-ar trebui o intreaga zi de vara, asta in cazul in care nu ai automobil.
Stiam ca voi merge cu o colega de la J'info Tour, cu masina ei. Asa incat in dimineata de sambata , pasii mei se jucau cu frunzele din cochetul cartier Primaverii, indreptandu-se catre Irina Feodorova.
Am plecat impreuna de aici, luindu-i si pe ceilalti doi participanti, Mihai si Carmen.
Am fost un ghid bun,explicandu-le celor 3 exact ceea ce stie mai bine un ghid turistic:suprafata rezervatie,localizare, speciile de arbori, numarul de lacuri etc etc.
Important este insa ca omul, turistul, sa simta ceva din treaba asta, sa simta fie si aerul puternic al padurii.
Linistea tinutului, fosgaitul frunzelor , misterul locului, luciul apelor fara de sfarsit dar si dialogul cu localnicii au facut o tura reusita.
Irina Feodorova are un dar al conversatiei, eu sunt mai mult cu geografia zonei.
Carmen mai fusese cu mine,atunci cand brandusele galbene, ocrotite, inflorisera.
Lui Mihai sper ca i-a placut, nereusind sa obtin mai multe informatii de la el, fiind un introvertit.
Fotografii am realizat foarte multe, insa voi pune doar cateva.
Trebuie sa vizitati zona,e o meditatie buna plimbarea prin padure iar orice fosgaiala de frunze este un gand frumos trimis celor dragi.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu