marți, 22 ianuarie 2013

EXPEDITIE IN NECUNOSCUT-GEORGIA,MUNTII CAUCAZ-DE LA TCVABIANI LA MESTIA-CAPITOLUL 7

Pe 6 ianuarie 2013 ne-am indreptat catre Mestia.Era duminica iar noi ne gandeam ca ar mai fi trebuit sa stam pana luni in micul oras pentru ca nu aveam lari.
In patru ore jumate am ajuns in centru.
Vremea era in stricare si se mentinea geroasa.
Am ajuns la Hostel Seti,am batut la usa,dar parea ca nu se afla nimeni acolo.
Atunci am deschis usa,am urcat pe trepte,pana la etajul 1.Ne intampina din nou David,tipul pe care il intalnisem la sosire.
Noi l-am rugat sa ne schimbe 50 de euro,el a inteles total altfel,sau s-a facut ca nu intelege.Nu mai conteaza.
Nu a vrut sa ne schimbe lari daca nu stateam la el in hostel.Dan s-a suparat la faza asta si cred ca avea dreptate.
Apoi ne-am luat rucsacii si am intins-o spre locul unde mancasem,spre o vagoneta muncitoreasca,ca sa ne petrecem noaptea acolo.
Pe drum insa ne-am razgandit.Aveam nevoie totusi de un dus....dupa 11 zile de nespalare.
Visuri,taica,visuri!!!
Am decis sa-mi fac eu curaj si sa intru din nou.Fetele de la receptie rasera dar eu le-am le-am spus pe un ton grav ca suntem foarte obositi si vrem sa facem si un dus.Da,da,bine ,zisera ele.Asteptam cu nerabdare sa-mi dezmortesc oasele,sa curga apa fierbinte.Ce visuri,domnule!!
Cand se duse Dan la toaleta ,apa rece de izvor era la ordinea zilei si a noptii.Nimic din ceea ce a spus administratorul,ca e apa fiarta..
Dan se chinuia sa se barbiereasca.Ba chiar si-a lasat mustata.I-am zis :"maa,tu semeni cu interimaru'nostru,Dan Golopentia!!!"
Eu,mai pragmatic,pentru a nu urla atunci cand imi voi rade barba,mi-am incalzit apa,la primus,in cratita de zemuri si mamaligi.De spalat pe corp,nici vorba.In baie era aproape ca afara.Totul,petru 20 de lari,adica 40 de lei.
Cand am intrat in camera,da-i si cauta intrerupatorul.Nimic.
Unde era intrerupatorul???
La nivelul genunchilor!!!
Ne-am uscat sacii,plasticii si ciorapii la un calorifer cu termostat.Greu am dibuit cum se potriveste temperatura.
A doaua zi trebuia sa ne sculam cu noaptea-n cap,pentru ca marshrutka pleca la cinci dimineata din Mestia,spre Zugdidi,si era doar una pe zi!!
Ne-am mai plimbat un pic prin centru.Incepu sa ninga.Mi se parea o atmosfera apasatoare ,pustie,iar eu aveam senzatia ca suntem prinsi,ca intr-o menghina,la capatul lumii,in plin munte.Nu era capatul lumii,doar 2500 km.
Ma simteam totusi bizar.Am mers pe la un butic si mi-am facut damblaua cu niste cumparaturi.
Dimineata urmatoare ne trezeam pe la trei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu