miercuri, 19 iunie 2013

Cornetu,15 iunie 2013

La 11 km sud-vest de Bucuresti se afla comuna Cornetu.
Aceasta asezare este atestata documentar de pe la 1640 si are la momentul actual circa 6000 de locuitori.
Cornetu se afla in judetul Ilfov iar DN6 este cel care face accesul spre localitate.
Am cunoscut si eu aceasta comuna datorita prietenului meu,Radu,care si-a cumparat teren aici.
De-altfel,zona este propice agriculturii iar noi ne vom ocupa de permacultura,adica de o agricultura pur ecologica,fara nici un pesticid.
Soluriledin Cornetu sunt brun-roscate iar padurea Cornetu este unul din punctele turistice ale zonei.
Am sosit prima data la Cornetu pe 11 mai 2013,atunci cand am inceput sa facem gropile pentru constructia gardului.Pe 15 iunie a fost a treia oara si de data aceasta am pus o parte din stalpii de otel.Este pentru prima data in viata cand realizez cat de greu este sa faci un gard,d-apai o casa!!!
De-asemenea,este pentru prima data cand invat sa amestec nisip cu ciment si apa,pentru a pune compozitia la sustinerea stalpilor din otel.Cu ocazia asta invat lucruri noi,care chiar ma atrag.Ma bucur ca imi ies din tipare si nu sunt un economist rigid,care vede numai cifre.
Tatal lui Radu nu ne-a lasat sa sudam,fiind de-altfel singura operatiune la care nu ne-am bagat.Abia a reusit dansul.
In timp ce tatal lui Radu suda,ne-am zis ca e bine sa vizitam Padurea Cornetu.
Desi parea aproape,la o aruncaatura de bat,am facut un sfert de ora cu masina.
Padurea are mult tei si stejar.M-a dezamagit profund ca o parte a padurii este plina cu gunoaie urat mirositoare.Dupa Turcia,suntem cea mai necivilizata tara in privinta aruncatului de gunoaie.
N-am sa inteleg niciodata de ce unii de la niste viloace,arunca gunoaie tocmai in padurea care ii sustine.
Un catelandru s-a tinut dupa noi si aveam in masina doar niste clatite cu finetti,pe care i le-am dat catelului.
Catelul era tare fericit parca.De-ar fi toti cainii asti asa de prietenosi,dar numai ca in Bucuresti ei sunt foarte agresivi..
Ce mai putem vizita in imprejurimile localitatii Cornetu?
Lacul de acumulare de la Mihailesti este foarte aproape,la vreo 2 km,apoi strandul din orasul Bragadiru precum si "satul dacic" din acelasi oras,biserica Draganescu,din localitatea Draganescu,pictata in perioada 1968-1983 de celebrul parinte Arsenie Boca.
Merita de cumparat teren la Cornetu,chiar este foarte mult de vanzare ,numai ca sunt multe probleme urate,tipic romanesti,cum ar fi ca stai cu miloaga la Enel,ca sa-ti dea curent,contra cost,bineinteles.Familia lui Radu s-a inscris de un an si nici acuma nu au tras curent.Iarasi,apa,este o problema.Desi puturile cu apa exista,apa asta nu e buna de baut.
Una peste alta,trebuie bine cumpanit daca vreti sa scapati de Santierul Prafos Bucuresti sau nu.
Cand o sa ridic tot gardul,voi pune toate pozele,de la inceput pana la sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu