luni, 21 decembrie 2015

"ESTI CERTAT CU TEHNICA"

Ieri m-am certat cu "Tehnica",pe facebook.
De fapt,am deranjat-o de la film;se uita la Star Wars,impreuna cu consoarta.
Tehnica m-a amuzat pentru ca avea niste ochelari 3D,cum numai o Tehnica veritabila are.
Am incercat sa fac o gluma,spunandu-i ca e amuzanta,dar nu i-am ajuns la nas.
Ba,dimpotriva,mi-a replicat,taios,rece,ca o lama de cutit:"tu esti certat cu mine,asa ca o sa te uiti la Star Wars fara ochelari 3D".
"Tehnica"primi rapid 2 like-uri.
Asta,asa,ca sa mi se dea o lectie.
Cu "Tehnica"ma cert de fiecare data cand ma intalnesc cu ea.
I s-a facut asa de sila de mine,ca nu mai ma primeste nici la proiectiile de la casa de cultura.A spus ca nu-i plac filmele mele.
"Pai ce ba",zise Tehnica,infatuata,"alea-s filme,facute cu windows movie maker,uzatule moral".
Intr-adevar,Tehnica are dreptate.Sunt un paria,cu doar cateva mii de vizualizari,la cate-un filmulet din asta,pus pe youtube.
Ce sa mai zic,n-am decat 41 de followers care se mai uita la filmulete mele,nedorite de casa de cultura a muncipiului.
"Si ce muzica e aia,baa,ca ma faci de ras,cu rock-ul tau".
Asa,e ,acum ca tocmai a trecut Colectiv,sa uram rock-ul si rockerii din toata inima.
Am observat ca "Tehnica"uraste sentimentele,nu prea e sentimentala.
Siti,eu sunt un sentimental si-un nostalgic.
Tocmai de aceea nu ma inteleg cu doamna Tehnica.
Banuiesc ce-o sa-mi faca de-aici inainte:ori o sa-mi bage vreun virus pe calculator,asa,ca sa ma potolesc,pedepsindu-ma pentru delict de opinie,fie o sa ma stigmatizeze si mai mult.
Cum,ai indraznit sa scrii despre mine?
Pai stii cine sunt eu,baa?"
Eu sunt Tehnica,eu sunt peste tot,eu trag cablurile(sforile)peste tot,pe la toate casele de cultura si pe la toate cluuburile!!"
"Cu mine sa nu te pui,baa,paria care esti,ai inteles?"
Am inteles,draga Tehnica,zau,te rog sa ma ierti,promit ca de-acum incolo am sa te perii.Tehnica,o tu,esti cea mai tare dintre toate cate mi-a fost dat sa vad.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu