marți, 24 octombrie 2017

Strangerea gunoaielor din Magura Zboiu, 15 octombrie 2017

Imi voi exprima si eu parerea despre unii cetateni romani care arunca gunoaiele, unde vor ei si pe unde ii apuca viata.
Precizez ,pentru cei care vor citi aceste randuri, ca nu am nimic rau cu cetatenii romani, doar ca unii dintre "compatrioti" sunt badarani, agresivi,necivilizati si ne-educati.
Educatia acestor cetateni se face de catre ei insisi.
Nici o amenda din lume,nici o masura punitiva,nici un sfat civilizat, nu-l va putea educa pe cetateanul roman care arunca gunoaie.Orgoliul unei parti din acest neam este urias.
Educatia proprie inseamna evolutie.
Vrei sa evoluezi,vrei sa cresti. Dar cum? Nu cumva te strica si mediul in care te invarti?
"Sudistii",ca la ei ma refer, sunt cei mai aprigi si agresivi aruncatori de gunoaie.
La Magura Zboiu vin "pescari" din 2-3 judete din sud,cum ar fi Teleorman ,Giurgiu si Calarasi.
Daca in aceasta rezervatie vin 20 de "pescari" intr-un weekend iar din cei 20, 5 arunca fiecare cate 5 sticle goale de bere, rezulta 25 de sticle,in 2 zile.
Am dat un exemplu cu sticlele ,ei mai arunca tot felul de porcarii.
Nu am sa pricep niciodata de ce aceasta natie sau o parte din aceasta natie este asa de agresiva,orgolioasa, si  nu intelege ca natura pe care ei o "adora" nu le-a facut nimic rau.
Fac pariu ca "pescarii" care au venit in wk si vor mai veni ,vor spune ca primaria Hotarele a strans gunoaiele din rezervatia aceasta.
Gresit, nu primaria, ci o mana de 6 oameni.
Fac pariu ca acesti indivizi, "cetateni", au o casa sau un apartament foarte ordonate ,si o gradina la fel de ingrijita.
Si atunci,intrebarea mea pentru ei este:" de ce aruncati gunoaiele in natura?"
Aveti curaj sa-mi raspundeti sincer?
Actiunile voastre arata ca nu sunteti buni romani.
Voi credeti ca bun roman inseamna sa te duci dimineata la servici,sa iti platesti impozite si taxe si stop joc,gata, altceva nu mai inseamna,pentru voi,astia care aruncati gunoaie.
Dar daca data viitoare veniti in acelasi loc, si gasiti mizeria aruncata tot de voi,cum ati reactiona?
Duminica, 15 octombrie 2017, am luat hotararea de a strange gunoaiele din rezervatia Magura Zboiu.
Organizatorii actiunii au fost: Ciprian Teodorescu(eu) si Razvan Podeanu.
Eu am vorbit cu managerul Parcului Natural Comana in urma cu 2 saptamani si acesta  mi l-a pus la dispozitie pe rangerul parcului.
Stiam foarte bine zona plina de gunoaie.
Un alt aport la actiune a fost acela al aducerii a inca unui om, pentru strangerea gunoaielor.
Razvan Podeanu a contribuit cu urmatoarele: a venit cu o duba,imprumutata de la serviciu, si a mai venit cu un cetatean.
La igienizarea locului au participat urmatorii: Eugen Pana, Ciprian Teodorescu,Razvan Podeanu, Mihai Bobocea ,Mihai Gheorghe si Gheorghe Geambasu, care este rangerul Parcului Natural Comana.
Am strans 53 de saci cu gunoaie,intr-un timp de 7 ore.
Evolutie nu inseamna doar sa ai un loc de munca bun,o masina buna,o nevasta frumoasa,un copil sau cinci, ci sa te intrebi singur daca actiunile tale,zilnice,le faci bine,daca ai facut astazi un rau ,cuiva, daca ai facut bine ca ti-ai lasat gunoaiele in padurea care te-a primit,daca ai facut bine ca ti-ai azvarlit sticla de bere in lacul din care sperai sa iei un amarat de peste.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu