sâmbătă, 15 martie 2014

EXPOZITIA DE FOTOGRAFIE ISTANBUL,LA CAFE VERONA,CARTURESTI,11 MARTIE 2014

La sfarsitul lunii februarie 2014 am primit un email din partea Asociatiei Bucurestiul meu drag ,care ma instiinta de un concurs foto pe tema "Istanbul".
Precizez ca sunt membru al Asociatiei Bucurestiul meu drag,avand acolo un cont de utilizator si cateva poze.
Am participat la acest concurs foto din doua motive:
1.imi place foarte mult acest oras,Istanbul;
1.imi place foarte mult fotografia,sa o fac,dar si sa privesc fotografiile altora.
In Istanbul am fost de sase ori iar cea mai recenta vizita a fost la cumpana dintre anii 2012-2013,impreuna cu prietenul si colegul meu de alpinism,ploiesteanul Dan Alexe.Datorita lui am ajuns in Istanbul,in 2013.
Am raspuns prompt la email si am platit o taxa de participare,in valoare de 50 de lei.
Am tinut legatura prin email cu doamna Mirela Momanu,artist fotograf,care este si coordonatoarea expozitiilor de la Asociatia Bucurestiul meu drag.
Dansa mi-a raspuns foarte rapid la emailuri,ceea ce m-a uimit.
Ii multumesc si pe aceasta cale pentru organizare si raspunsuri,ajutor logistic.
Fiecare participant a trimis,intr-o prima faza,trei poze.In cazul in care eram admisila concurs,urma pasul doi,acela de a te prezenta la expozitie,la Cafe Verona.Pasul trei ar fi fost daca as fi iesit cumva castigator,dar n-a fost...Asta e..
Parerea mea stricta este ca mereu si mereu juriul fotografic sau orice juriu din lume va fi subiectiv pentru ca,nu-i asa,suntem oameni,avem fiecare perceptia si empatiile noastre.Pe lumea aasta,nu poate sa-ti placa orice poza si orice om,e imposibil.
Pe data de 4 martie 2014 m-am trezit cu un email de la doamna Mirela Momanu care ma felicita,spunandu-mi ca am castigat selectia de a participa la etapa a doua a concursului foto "Istanbul".Ce sa mai,era mica mea fericire!!
Am platit taxa,apoi m-am prezentat la expozitie ,pe 11 martie 2014.
Am rugat prietenii sa vina ,dar a venit doar Pictoru,din Bucuresti si chiar Dan Alexe,din Ploiesti,caruia ii multmesc,inca o data.
Expozitia se va tine deschisa pana pe 31 martie 2014.
La concursul final si la expozitie au participat si participa urmatorii expozanti:
Adina Felea; Adrian Andrunachi; Adriana Cruceru; Adrian Bolboceanu; Alex Mazilu; Alexandra Militescu; Alexandru Dinu Serban; Alexandru Sutiu; Anca Coman; Andrei Birsan; Andrei Becheru; Andreia Birsan; Andrei Pandele; Angelica Ilie; Anton Marinescu; Antonio Gherdan; Catalin Nicolae; Catalin Enache; Ciprian Teodorescu; Cornel Hlupina; Cozmin Vasile; Cristian Baluta; Cristian Oprescu; Dana Borcea; Daniel Alexandrescu; Daniel Mihai; Daniela Savulescu; George Ciobanu; Ioan Daniel Rosu; Ionut Maga; Iulia Crineanu; Lacramioara Serbanoiu; Livia Zaharia; Liviu Petcu; Marius Dutu; Marius Moscu; Medeea Negutescu; Mihaela Birsan; Mihaela Motaianu; Mihaela Neamtu; Mihaela Stoica; Mihail Ion Dulu; Mirela Momanu; Mugur Barbosu; Nicoleta Ungureanu; Ovidiu Trandafir; Radu Andreescu; Serban Vornicu; Stefan Dzitac; Stefan Dinu; Stefan Tuchila; Valentin Luminos; Valentin Ovedenie; Vlad Eftenie; Vladut Ciprian
Au fost 3 premii,fara mentiuni sau clasificari.
Marturisesc ca din cele 3 poze date pentru concurs,juriul mi-a ales-o pe cea mai slaba,dar,repet,in viziunea mea,cea mai slaba .Erau alte fotografii care se puteau clasa in primele 10,de exemplu.
Cum sunt un om deschis la gandire,nu ingust,sunt multumit de participare pentru ca am cunoscut oameni noi,chiar daca acolo am fost un outsider....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu