luni, 8 februarie 2016

PADUREA MISLEA,NEAJLOVUL SI PARCUL NATURAL COMANA,7 FEBRUARIE 2016

Neajlovul era mare,ieri,7 februarie 2016.Practic,era dublu in unele portiuni,explicatia logica fiind topirea zapezilor.
Uneori,cat e el de mic,a facut prapad,prin anii 2000.Sper ca povestea sa nu se repete,dar invocandu-l doar pe Dumnezeu inseamna ca ne spalam pe maini cu destinul personal.Ma refer la indiguiri.Aiurea,ce m-o fi apucat,vreau lucruri science-fiction.Auzi,la el,indiguiri.Noi nu dam salariile la fix si vrem indiguiri.
Asa,ca Neajlovule,te-as ruga sa nu te mai umfli atata in penele  navalnice,ca vezi ce primari au malurile tale!
Angela m-a insotit ieri in excursie.O zi senina de iarna-primavara,o combinatie care deja este la moda.Se combina anotimpurile,intre ele,ca s-a intors lumea pe dos.Abia topit omatul greu,padurea isi revine treptat.Ghioceii mult cautati sunt doar in piata,la tigani,evidement.
Noi i-am cautat insistent,si romantismul n-a murit,chiar daca nu i-am gasit.Nici macar atunci cand namolul ne-a pus plesti mari si vascoase,pe bocanci,de ziceai ca dansam kizomba,cu incaltarile alea sinistre.Am dat chiar de lacuri in miniatura ,in drumul nostru spre Padurea Mislea.
Am stat in observatorul dinspre padurea sus-numita,luind o mica pauza.Cred ca a venit primavara in suflete.Iarna fac pariu ca mai pandeste inca,la fel ca un lup hamesit.Dar padurea si-a inceput turatia,mica,foarte mica.Ea stie ca o s-o mai acopere o zapada.Padurea simte deja hotia asta a iernii.Mirosul de primavara era in nari si suflete,dar luciul ghetii de pe Neajlov ne mai punea la indoiala.
Nici de jungla n-am scapat,si,ca spectacolul ,grotesc,in felul sau,sa fie complet,am fost intampinati de hotii de lemne,care taiau in devalmasie porumbar,un arbust ce sustine si tine foarte bine un teren ce sta s-o ia la vale,caci zona este in panta.Vai de capul tau,Romanie,ce pacoste ti-a picat.




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu