duminică, 30 octombrie 2016

"MAGURILE BRANULUI",SFARSIT DE OCTOMBRIE 2016

Practic,daca ne uitam pe o harta cu Piatra Craiului, de exemplu, vom observa ca "Magurile Branului" apartin si Zarnestiului, si Magurii dar si Predelutului si Pesterii.Prin urmare, e impropriu spus Magurile Branului.
Aceasta zona de maguri, de dealuri extraordinar de pitoresti, se afla peste tot in Culoarul Rucar-Bran, cred eu ca fiiind una dintre cele mai frumoase din Romania.
Cred ca acest Rai geografic e un suflet bun care mai ma tine in viata, pe langa alte 2-3 suflete bune pe care le iubesc.
In dimineata de 30 octombrie 2016 am plecat spre Maguri, insotit de inca o persoana.Aceasta dorea sa-si cumpere o casa la Predelut, si a spus sa o insotesc.In plus,ca si ghizi, trebuie sa cercetam mai bine zona.
La Predelut incepu sa fulguiasca, era frig.
Persoanei nu-i placu vila respectiva, asa ca plecaram spre satele Pestera si Magura.
Ca sa-mi fac damblaua de explorator, am dorit sa caut Pestera Liliecilor.Mare mi-a fost mirarea ca am gasit-o din prima incercare.Practic,nici un indicator, nimic, nu anunta drumul catre Pestera Liliecilor.
Iata cum puteti ajunge:urcand cu masina pe drumul dinspre Pestera spre Magura, veti intalni pe dreapta sensului de urcat, o ditamai viloaca ,denumita "Pensiunea Pestera".Pe langa aceasta pensiune este un drumeag de pamant  care ne va conduce la pestera.Am avut intuitie, ajungand singur la pestera.Apoi a venit si cealalta persoana, cu care am fost in excursie.Peisajul este desprins parca din picturi.Aramiul,galbenul,cenusiul, portocaliul ,plumburiu, albul zapezii de pe Bucegi , contureaza tabloul romantic si poetic.
Pestera mi s-a parut modesta; are o intrare mare, insa lungimea este cam de 30 de metri, in interior.
A inceput sa ninga din ce in ce mai tare.Am revenit la masina, apoi ne-am indreptat spre Podul Dambovitei, de unde, in goana masinii, cautam avid o posibila intrare in Canionul Oratii.
Este cea mai scurta excursie a anului, pentru mine, insa foarte intensa,emotional vorbind.
Toamna asta m-a bulversat ingrozitor....




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu