sâmbătă, 10 august 2013

Cum l-am sustinut pe Adi Ber-Alpii Transilvaniei,2-4 august 2013

Intr-unul din articolele blogului am spus ca il sustin pe Adi Ber in incercarea sa de a alerga doi munti,pe o distanta de 125 km,in 25 de ore.
E usor sa il sustii,pe un om,in general,doar din vorbe.Cel mai mult conteaza faptele omului.
Nici n-am venit bine din Piatra Craiului ca ma suna Gabriela Iordan,o colega de la ViitorPlus.
Imi spune ca au nevoie de mine ca sa-l sustin pe Adi Ber,pe creasta Fagarasului.
Sunt patru puncte de refresizare pe aceasta creasta si eu va trebui sa-mi aleg unul.
L-am ales pe cel mai putin alpin,dar cu un peisaj pitoresc,de platou alpin.
Este vorba de Curmatura Zarnei,la 1923 metri,acolo unde este si un refugiu.
Am ales locul acesta din mai multe motive,unul fiind intimitatea spatiului geografic.Aici sosesc mai putini turisti ,de obicei curajosii care vor sa termine creasta;oricum ar fi,pana la Rudarita mai e cale lunga.
Am facut parte dintr-o echipa ,asa zis mobila,de 4 persoane.Toti imi sunt colegi la ViitorPlus.
Vineri,2 august 2013,am plecat pe la orele 14.Am avut noroc cu Radu,care m-a luat cu masina,din apropierea Santierului Drumul Taberii.Stiu ca sunt un pic ironic,dar si Primarul,inclusiv Ministrul Lucrarilor Publice,sau cine se ocupa cu gestionarea fonduriloreuropene, pentru metrou,este super-mega ironic si batjocoritor cu viata si nervii mei,ca "simplu cetatean".
A trebuit sa ne intoarcem si la Universitate,sa le luam si pe fete,2 colege de-ale noastre.
Echipa a fost urmatoarea:Ciprian,Radu,Andreea si Cristina.
Drumul pana la Breaza de Brasov a fost tare intortocheat.Am ajuns seara,la ora zece,la Manastirea Breaza.
Aici ne-am pus cortul iar la ora 3 dimineata ne-am trezit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu